دکتر نیک

دکتر نیک، پورتال جامع شامل خبر، سرگرمی، روانشناسی، زناشویی، مد، دکوراسیون ...

دکتر نیک

دکتر نیک، پورتال جامع شامل خبر، سرگرمی، روانشناسی، زناشویی، مد، دکوراسیون ...

دکتر نیک

سایت دکتر نیک پورتال جامع دکتر نیک در زمینه های زیر فعالیت میکند. 🙈تفریح و سرگرمی 🌙☄️فال روزانه 👗💅مد و زیبایی دکوراسیون 🍃نگهداری از گیاهان ❤️عاشقانه 🎥دانلود فیلم و سریال و موزیک 📲دانلود نرم افزارهای کاربردی ویندوز💻 و اندروید📱 🔊و هرآنچه شما نیاز دارید

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
طبقه بندی موضوعی

دوشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۵، ۰۳:۱۸ ب.ظ

۰

رامین رضاییان بازیکن تیم پرسپولیس که به دلیل دعوایش با علیپور و سابقه بد انضباطیش از تیم فوتبال پرسپولیس کنار گذاشته شده بود، حالا اخراج شدنش به دستور برانکو سر مربی تیم پرسپولیس قطعی شده است. اما این پایان رامین رضاییان نیست بلکه به نظر من ابتدای روزگار خوش اوست چون تو ایران ما قدر بازیکنان خوب خود را نمیدانیم و به راحتی بازیکنی را که این همه برای به اینجا رسیدنش تلاش کردیم به راحتی از دست دادیم. آری رامین رضاییان قرار شد به قطر برود و برای یکی از تیم های قطری که هنوز نام آن فاش نشده بازی کنند. ما قدر این بازیکنان خوب کشورمان را نمیدانیم در حالی که کشورهای عربی برای بازیکنان ما حسابی پول خرج می کنند.

 

با این وجود اعضای هیات مدیره و مسئولان باشگاه پرسپولیس در تلاش هستن تا این تصمیم برانکو را عوض کنند و شاید بتوانند رامین را در تیم نگاه دارند که من بعیید میدانم ولی همین تلاششان هم جای خوشحالی دارد ولی برانکو هنوز ازمواضع خود درقبال رامین رضاییان کوتاه نیامده است.

نتیجه تصویری برای رامیین رضاییان

برانکو درمصاحبه های خود به صراحت عنوان کرده که تیمش نیازی به رامین رضاییان ندارد و بدون او هم نتیجه خواهد گرفت، ولی به رغم این صحبت ها هنوز مسئولان باشگاه پرسپولیس امید دارند که شاید بتوانند برانکو را برای سال آینده راضی کنند شاید کوتاه بیآید و رامین رضاییان را ببخشد. با توجه به اینکه رامین هنوز یک سال دیگر (تا پایان لیگ هفدهم) با پرسپولیس قرارداد دارد، دست اندرکاران باشگاه بدشان نمی آید او را حفظ کنند اما اگر به هر دلیلی چنین اتفاقی صورت نگیرد، این بازیکن ملی پوش کشورمان به لیگ قطر خواهد رفت. 

شنیده ها حاکی از آن هست که مدیربرنامه های رامین رضاییان خیلی به درخشش او دردیدار روز سوم فروردین سال ۱۳۹۶ برابر تیم ملی قطر در چارچوب مرحله نهایی انتخابی جام جهانی دلخوش کرده و امیدوار است بتواند مدافع ملی پوش و مورد اعتماد کی روش را به لیگ ستارگان قطر بفرستد.

نتیجه تصویری برای رامیین رضاییان

و اینم عکسی از رامین و پدرش که از دوره نوجوانی پا به پای تنها پسرش آمده تا او را به بهترین بازیکن فوتبال ایران و امیدوارم دنیا تبدیل کند و تا اینجای کار نتیجه زحمات خود را گرفت ( البته اگر بگذارند )

نتیجه تصویری برای رامیین رضاییان