دکتر نیک

دکتر نیک، پورتال جامع شامل خبر، سرگرمی، روانشناسی، زناشویی، مد، دکوراسیون ...

دکتر نیک

دکتر نیک، پورتال جامع شامل خبر، سرگرمی، روانشناسی، زناشویی، مد، دکوراسیون ...

دکتر نیک

سایت دکتر نیک پورتال جامع دکتر نیک در زمینه های زیر فعالیت میکند. 🙈تفریح و سرگرمی 🌙☄️فال روزانه 👗💅مد و زیبایی دکوراسیون 🍃نگهداری از گیاهان ❤️عاشقانه 🎥دانلود فیلم و سریال و موزیک 📲دانلود نرم افزارهای کاربردی ویندوز💻 و اندروید📱 🔊و هرآنچه شما نیاز دارید

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
طبقه بندی موضوعی

سه شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۳۹ ب.ظ

۰

تصویر مرتبط

شاهزاده خانم قطری که با پول دادن به 7 مرد هرزه از آنها طلب برقراری رابطه ج/ن/س/ی گروهی کرده بود توسط پلیس در یکی از هتل های لندن دستگیر و به خودفروشی متهم شده بود ولی خود اعتراف کرد که به انها برای انجام این رابطه پول پرداخت کرده است.

 

جزئیات جدیدی از این واقعه رسوایی اخلاقی شاهزاده خانم قطری بدست آمده است که در ادامه میتوانید جزئیات این اتفاق را به همراه تصاویر مشاهده کنید

مقامات بریتانیا بعد از دستگیری این خانم سعی کردند وی را به خودفروشی و روسپیگری متهم کنند ولی او در پاسخ اعلام کرده است که خودفروشی نکرده است و برعکس، خودش به آن مردان هرزه پول پرداخت کرده بوده است تا با وی رابطه برقرار کنند.

 

 سایت نشریه “shiitenews” به نقل از روزنامه “Financial Times” می نویسد که پلیس مبارزه با فساد جنسی شهر لندن در اتاق هتلی در این شهر، متوجه حضور زنی شدند با 3 مرد به صورت همزمان رابطه جنسی برقرار می کرد.

 

این درحالی بوده است که چهار مرد دیگر نیز در اتاق کناری منتظر بود تا نوبتشان برای برقراری رابطه با این شاهزاده برسد و با او رابطه برقرار کنند.

ماموران پلیس پس از مشاهده کارت شناسایی او در کمال تعجب متوجه شدند که در مقابل آنها، شاهزاده قطری “سالوا” فرزند نخست وزیر این کشور یعنی “حمد بن جاسم بن جبر آل ثانی” قرار دارد.

 تصویر مرتبط

 و این از فساد در دربار عرب، اعرابی که خود عامل فساد در دنیا هستند ولی باقی کشورها را به فساد محکوم میکنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۲۴