دکتر نیک

دکتر نیک، پورتال جامع شامل خبر، سرگرمی، روانشناسی، زناشویی، مد، دکوراسیون ...

دکتر نیک

دکتر نیک، پورتال جامع شامل خبر، سرگرمی، روانشناسی، زناشویی، مد، دکوراسیون ...

دکتر نیک

سایت دکتر نیک پورتال جامع دکتر نیک در زمینه های زیر فعالیت میکند. 🙈تفریح و سرگرمی 🌙☄️فال روزانه 👗💅مد و زیبایی دکوراسیون 🍃نگهداری از گیاهان ❤️عاشقانه 🎥دانلود فیلم و سریال و موزیک 📲دانلود نرم افزارهای کاربردی ویندوز💻 و اندروید📱 🔊و هرآنچه شما نیاز دارید

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
طبقه بندی موضوعی

يكشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۰۲:۰۹ ب.ظ

۰

لباس های عجیب بازیگران ایرانی

يكشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۰۲:۰۹ ب.ظ

پشت صحنه لباس عجیب بازیگران در جشنواره فیلم فجر

نتیجه تصویری برای پوشش عجیب بازیگران زن

پوشش های خاص و گاهی عجیب وغریب و خارج از عرف بازیگران ایرانی در جشنواره فیلم فجر امسال در روزهای گذشته سوژه مردم و رسانه ها شد. اما طراحان این لباس ها چه کسانی بودند؟

هرساله جشنواره فیلم فجر پراست از حاشیه های غیرسینمایی که سینماگران ایرانی برای رسانه ها فراهم می کنند. در چندسال اخیر نوع پوشش بازیگران آقا و خانم و طراحان این لباس ها سوژه جدید رسانه ها شده است. سوژه ای که باتوجه به بازارهای نوروزی بعد از جشنواره تا مدت ها ادامه می یابد.

 

امسال نیز بازیگران زیادی بودند که تصمیم گرفتند با پوشیدن لباس های خاص و گاهی عجیب وغریب خوراک عکاسان خبری شوند تا بازار تمجید و نقد بازیگران جدی تر از گذشته در شبکه های اجتماعی از سوی کاربران دنبال شود و کاربران خوش پوش ترین و یا بدلباس ترین هنرمند دوره را انتخاب کنند. موضوعی است که در چندسال اخیر طراحان لباس را خواسته یا ناخواسته وارد یک رقابت جدی کرده است. حالا یکی از سوالات این روزها در شبکه های اجتماعی و دنبال کنندگان مد و لباس، این باشد که طراحان این لباس ها چه کسانی هستند؟ به همین بهانه سراغ سه تن از طراحان پرحاشیه و فعال جشنواره سی و چهارم رفتیم تا از آنها درباره شیوه کار و لباس هایشان بیشتر بپرسیم.

نوید محمدزاده

نتیجه تصویری برای نوید محمد زاده جشنواره فیلم فجر

 

 

 

مریم بهرمان

 

تصویر مرتبط

 

هستی مهدوی فر

نتیجه تصویری برای پوشش عجیب مریم بهرمان در جشنواره فیلم فجر

 

سحر دولت شاهی

تصویر مرتبط

 

آزاده صمدی

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۰۱