دکتر نیک

دکتر نیک، پورتال جامع شامل خبر، سرگرمی، روانشناسی، زناشویی، مد، دکوراسیون ...

دکتر نیک

دکتر نیک، پورتال جامع شامل خبر، سرگرمی، روانشناسی، زناشویی، مد، دکوراسیون ...

دکتر نیک

سایت دکتر نیک پورتال جامع دکتر نیک در زمینه های زیر فعالیت میکند. 🙈تفریح و سرگرمی 🌙☄️فال روزانه 👗💅مد و زیبایی دکوراسیون 🍃نگهداری از گیاهان ❤️عاشقانه 🎥دانلود فیلم و سریال و موزیک 📲دانلود نرم افزارهای کاربردی ویندوز💻 و اندروید📱 🔊و هرآنچه شما نیاز دارید

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
طبقه بندی موضوعی

جمعه, ۲۴ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۰۹ ب.ظ

۰

زیر جهاد کشاورزی: ;کاشت بعضی از گیاهان دارویی می‌توانند تا ۱۰ برابر در آمد کشاورزان را افزایش و مصرف آب را در مقایسه با محصولات زراعی تا یک سوم کاهش دهند. باید تقاضای سنتی و مبتنی بر خام فروشی را به تقاضای تجاری محصولات فرآوری شده، با ارزش افزوده بالا تبدیل کنیم.

 

 

به گزارش روابط عمومی ستاد گیاهان دارویی به نقل از ایسنا، محمود حجتی اظهار کرد: باید تقاضای سنتی و مبتنی بر خام فروشی را به تقاضای تجاری محصولات فرآوری شده،  با ارزش افزوده بالا تبدیل کنیم.

 

 

وی خاطرنشان کرد: در صورت ایجاد تقاضا، تولید ساز و کار متناسب با تقاضا را پیدا کرده و به جریان می افتد.

 

 

 وزیر جهاد کشاورزی  ادامه داد: با توجه به ویژگی منحصر به فرد کشور در گیاهان دارویی و اقبال عمومی و جهانی به این محصولات، بهره گیری از ظرفیت‌های این حوزه برای اشتغال زایی، تولید ثروت و ارز آوری از طرح‌های اقتصاد مقاومتی است.

 

 

 

حجتی با بیان اینکه  تحریک و افزایش تقاضا و فرآوری دانش بنیان برای تولیدات گیاهان دارویی، موتور محرکه زنجیره گیاهان دارویی است، اضافه کرد: صنایع فرآوری، بسته بندی و بازرگانی محصولات زنجیره گیاهان دارویی، اشتغال و کسب و کار و ارزش افزوده بیشتری ایجاد می‌کند.