دکتر نیک

دکتر نیک، پورتال جامع شامل خبر، سرگرمی، روانشناسی، زناشویی، مد، دکوراسیون ...

دکتر نیک

دکتر نیک، پورتال جامع شامل خبر، سرگرمی، روانشناسی، زناشویی، مد، دکوراسیون ...

دکتر نیک

سایت دکتر نیک پورتال جامع دکتر نیک در زمینه های زیر فعالیت میکند. 🙈تفریح و سرگرمی 🌙☄️فال روزانه 👗💅مد و زیبایی دکوراسیون 🍃نگهداری از گیاهان ❤️عاشقانه 🎥دانلود فیلم و سریال و موزیک 📲دانلود نرم افزارهای کاربردی ویندوز💻 و اندروید📱 🔊و هرآنچه شما نیاز دارید

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
طبقه بندی موضوعی

سه شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۵، ۰۷:۲۲ ب.ظ

۰

آموزش کسب درامد از سایت ماهان سورف

سه شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۵، ۰۷:۲۲ ب.ظ

ماهان سورف

 
کسب درآمد در ماهان سورف به صورت دلاری میباشد
یعنی درامد شما بر اساس دلار محاسبه میشود و موقع برداشت ارزش ریالی آن به نرخ روز دلار به حساب بانکی که به سایت معرفی میکنید واریز میشود و این یکی از نقاط مثبت سایت میباشد

من 5 سالی هست که با سایت ماهان سورف اشنا شدم و در آن فعالیت میکنم

در سایت ماهان سورف شما از طرق مختلفی میتونید کسب درامد کنید
1. دیدن تبلغات کلیکی
2. سورف اتوماتیک
3.سورف دستی

آدرس سایت ماهان سورف

در ادامه این پست توضیحات تکمیلی در مورد این سایت داده شده که امیدوارم برای شما مفید واقع بشه


روش اول : دیدن تبلیغات به این صورت است شما بعد از ثبت نام در سایت به قسمت مشاهده آگهی رفته و آگهی های سایت را مشاهده میکنید و حتما باید صفحه مرورگر باز باشد تا ثانیه شمار حرکت کند و پول دیدن تبلیغ به حساب شما در سایت منظور گردد که این نکته مثبت سایت است چون واقعا تبلیغات سایت دیده میشود و خود این نکته باعث افزایش جذب تبلیغ برای سایت از سوی افرادی که سفارش دهنده تبلیغ هست می شود و این یعنی درامد سایت بالا میرود و در نتیجه درامد کاربران به نصب افزایش پیدا میکند

خود من برای افزایش رتبه الکسا سایت خودم از ماهان سورف استفاده میکنم برای تبلیغات سایت چون واقعا دیده میشود

روش دوم: سورف خودکار یا سورف اتوماتیک  میباشد که شما برای کسب درآمد از اآن به قسمت سورف رفته و سورف خودکار را انتخاب میکنید و میگذارید صفحه باز باشد مانند دیدن تبلیغات  البته در این زمان شما میتوانید کار های خود را با سیستم انجام دهید ولی نباید صفحه مینیمایز شود بلکه باید پشن زمینه فعال باشد البته برای صرفه جویی در مصرف اینترنت یا بازشدن عکس ها را در مرورگر غیر فعال کنید یا آخر شب که اینترنت اکثر ISP ها رایگان هست بگزارید سورف انجام شود
با انجام سورف شما هم اعتبار ترافیکی میگیرید هم مبلغ سورف به حساب شما در سایت  اضافه میشود که البته بعد از هر 5 سورف این اتفاق میافتد
درامد پول از سورف که سرجای خود اما شما اعتبار بدست امده را هم میتوانید هم برای افزایش بازدید سایت خود استفاده کنید و هم بفروش برسانید از طریق خود سایت

(البته من پیشنهاد میکنم اعتبار را نگهدارید چون از این اعتبار ترافیکی برای کار دیگری که در پست های بعدی در مورد ایران بازدید توضیح میدهم میگویم چطور بیشترین درامد را از این اعتبارات بدست آورید)

روش سوم: زمانی که سورف خودکار سایت هایش به اتمام رسید میتواندی به سراغ سورف دستی بروید.
سورف دستی مشابه سورف خودکار است البته اعتبار بیشتری به شما به نسبت خودکار میدهد ولی تفاوتش دران هست بعد از هر بار سورف در بالای سایت یکسری شکل نشان میدهد که تعدا اشکال 4 تا هست که باید بین اشکال سمت چپ شکلی که شبیه شکل سمت راست هست را انتخاب و بر روی ان کلیک کنید تا بازدید شما از سایت تایید شود و اعتبار ان را کسب کنید

و این اموزش کسب درآمد از سایت ماهان سورف
البته اگر سایت دارید میتوانید از ماهان سورف برای افزایش بازدید و رتبه الکسای سایت خود استفاده کنید

من برای سایت خودم استفاده کردم و بعد از 3 ماه سایت من از 12 میلیون جهانی و 2 میلیون کشوری به 400000 جهانی و 6000 کشوری رسید که برای سایت من تو این مدت عالی جواب داد

اگر سوالی داشتین در گروه بپرسین

عضویت در گروه کسب درآمد نوین