دکتر نیک

دکتر نیک، پورتال جامع شامل خبر، سرگرمی، روانشناسی، زناشویی، مد، دکوراسیون ...

دکتر نیک

دکتر نیک، پورتال جامع شامل خبر، سرگرمی، روانشناسی، زناشویی، مد، دکوراسیون ...

دکتر نیک

سایت دکتر نیک پورتال جامع دکتر نیک در زمینه های زیر فعالیت میکند. 🙈تفریح و سرگرمی 🌙☄️فال روزانه 👗💅مد و زیبایی دکوراسیون 🍃نگهداری از گیاهان ❤️عاشقانه 🎥دانلود فیلم و سریال و موزیک 📲دانلود نرم افزارهای کاربردی ویندوز💻 و اندروید📱 🔊و هرآنچه شما نیاز دارید

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
طبقه بندی موضوعی

يكشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۵، ۰۱:۴۵ ب.ظ

۰

زلزله در چین مردم را برهنه به بیرون کشاند

يكشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۵، ۰۱:۴۵ ب.ظ


 

زلزله در چین مردم را برهنه به بیرون کشاند معمولا هنگامی که زلزله در جایی رخ می دهد مردم سراسیمه و هراسان سعی می نمایند از ساختمان بیرون زده و خود را به جای امنی برسانند.در پی وقوع زمین لرزه در شهر “یان”چین در مقیاس ۷ ریشتر افراد سراسیمه به خیابانها ریختند.

 

برخی از شهروندان از وحشت زیاد فراموش کردند لباسی بپوشند و با تنی عریان به خیابان آمدند.یکی از شهروندان مرد می گوید جالب این بود که من تنها نفر برهنه نبودم بلکه دختر همسایه ما و همچنین تعداد زیادی از افراد شهر  نیز عریان بیرون زده بودند.

نتیجه تصویری برای زلزله در چین مردم را برهنه به بیرون کشاند 

از ترس زلزله لخت فرار کردن


البته من خوش شانس بودم که پتویی به خود آورده بودم و به اتفاق دختر همسایه داخل از شرم قایم شدیم. این شهروند می افزاید زلزله به من آموخت که دیگر هنگام خواب لباس به تن نمایم. حالا با دختر همسایه چه کردند بماند :)) .

 

این بسیار خجالت اور است که با بدن برهنه از ترس بیرون بزنی و در جلو مردم از خود خجالت بکشی.به همین خاطر توصیه می کنم شما هم برهنه نخوابید ممکن است زلزله در شهر شما هم رخ دهد و ان موقع نمی دانید جان خود را نجات دهید یا لباس بپوشید.


نتیجه تصویری برای زلزله در چین مردم را برهنه به بیرون کشاند


از ترس زلزله لخت فرار کردن

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۵