دکتر نیک

دکتر نیک، پورتال جامع شامل خبر، سرگرمی، روانشناسی، زناشویی، مد، دکوراسیون ...

دکتر نیک

دکتر نیک، پورتال جامع شامل خبر، سرگرمی، روانشناسی، زناشویی، مد، دکوراسیون ...

دکتر نیک

سایت دکتر نیک پورتال جامع دکتر نیک در زمینه های زیر فعالیت میکند. 🙈تفریح و سرگرمی 🌙☄️فال روزانه 👗💅مد و زیبایی دکوراسیون 🍃نگهداری از گیاهان ❤️عاشقانه 🎥دانلود فیلم و سریال و موزیک 📲دانلود نرم افزارهای کاربردی ویندوز💻 و اندروید📱 🔊و هرآنچه شما نیاز دارید

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
طبقه بندی موضوعی

يكشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۳۸ ق.ظ

۱

 

خصوصیات متولدین اسفند ماه

مرد متولد اسفند

به هیچ عنوان حد وسط ندارد، یا منفی کامل است یا مثبت کامل، از کم کاری و خونسردی او نرنجید، هفته‌ای دو سه بار به او بگوئید دوستش دارید. متعصب نیست و هرگز به قضاوت نمینشیند و تا زمانیکه به مطلبی پی نبرده باشد نظریه‌ای ابراز نمی‌دارد.

زن متولد اسفند

ظرف عسلی است که قدری فلفل به داخل آن ریخته شده است. از بسیاری جهات بی‌نظیر است. ناراحت‌‌ترین مردها در جوار زن اسفند احساس آرامش می‌کنند. سخت رویائی و خیالباف است، به کودکان خویش عشق می‌ورزد

 

در این پست عکس نوشته متولدین اسفند را برای اسفندیا عزیز قرار داده ایم.

 

عکس پروفایل اسفند

 

 

اسفندی ﮐﻪ ﺑﺎﺷﯽ

ﺳﯿﮕﺎﺭﯼ ﺁﺗﺶ ﺑﺰﻧﯽ ﻭ ﺩﻭﺩ ﺷﺪﻥ ﻏﻢ ﻫﺎﯾﺖ ﺭﺍ ﺑﺒﯿﻨﯽ

اسفندی ﮐﻪ ﺑﺎﺷﯽ ﻏﻤﺖ ﺭﺍ ﭘﻨﻬﺎﻥ ﻣﯿﮑﻨﯽ

ﭘﺸﺖ ﻧﻘﺎﺏ

ﺁﻧﻮﻗﺖ ﻫﻤــﻪ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ ﻧـﻪ ﺩﺭﺩﯼ

ﻫﺴﺖ ﻭ ﻧـﻪ ﻏﻤــﯽ که ﺑﺨــﻮﺭﯼ

 

 

اسفندی که باشی همین تفاوت ها ،یعنی منحصر به فرد بودن تو

 

 

 

اسفندی که باشی گاهی حس میکنی تو اصلا مال این زمان نیستی!

متعلق به دوره ی دیگه ای هستی…!

 

 

 

 

 

اسفندیم

زود دل میبندم

دیر فراموش میکنم

زود میشکنم

دیر جوش میخورم

ساده ام

میسوزم به پای سادگیم

 

عکس نوشته پسر اسفند ماهی

 

 

 

یه “اسفندی

لحظه هایی دارد

که بی هیچ دلیلی حال خوشی ندارد،

نه خودش میفهمد که دردش چیست

و نه دیگری….

 

عکس نوشته دختر اسفند ماهی

 

 

 

 

 

اسفندی که باشی میشی یه ” مرد اسفندی ” که جذابیت زیادی واسه خانومای ماه های دیگه داری! اسفندی که باشی میشی یه ” زن اسفندی” که میتونی آرزوی هر مردی باشی…!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عکس نوشته متولدین اسفند + عکس ماه اسفند برای پروفایل

عکس نوشته فقط به اسفند ماهی میتونه

من یه اسفندیم شخصیت عجیبی دارم در حالی که غرق در گریه ام
در یک لحظه می توانم خنده را به قهقه ای بلند تبدیل کنم دریک لحظه. می توانم عاشق کسی باشم که ازش متنفرم فقط من می توانم و بس

عکس نوشته اسفند ماهی که باشی

فقط یه اسفند ماهی میتونه
با وجود غرورش مهربون باشه
با وجود بی طاقتیش صبور باشه
در عین عصبانیت آرامشش رو حفظ کنه
و با وجود دلتنگی و غصه لبخند بزنه!!!

وقتی خواستی دل ی اسفندی رو بشکنی ی چیز رو اصلا فراموش نکن….. 

اینکه هیچ وقت ترمیم نمیشه……

عکس اسفندیا

 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۰۱

نظرات  (۱)

۰۱ اسفند ۹۵ ، ۰۰:۴۴ آموزشی-تفریحی
سلام من خودم اسفندی ام70/12/26   اما اینایی که نوشتی به موقعیتو زمانو مکانو شرایطو محیطو اینا بستگی داره ولی در کل ممنون از سایتت ...لایک ایت
پاسخ:
اینا یه چیز عمومیه ولی من خودم تمام چیزایی که در مورد ماه تولدم میگن درسته