دکتر نیک

دکتر نیک، پورتال جامع شامل خبر، سرگرمی، روانشناسی، زناشویی، مد، دکوراسیون ...

دکتر نیک

دکتر نیک، پورتال جامع شامل خبر، سرگرمی، روانشناسی، زناشویی، مد، دکوراسیون ...

دکتر نیک

سایت دکتر نیک پورتال جامع دکتر نیک در زمینه های زیر فعالیت میکند. 🙈تفریح و سرگرمی 🌙☄️فال روزانه 👗💅مد و زیبایی دکوراسیون 🍃نگهداری از گیاهان ❤️عاشقانه 🎥دانلود فیلم و سریال و موزیک 📲دانلود نرم افزارهای کاربردی ویندوز💻 و اندروید📱 🔊و هرآنچه شما نیاز دارید

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
طبقه بندی موضوعی

جمعه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۲۵ ق.ظ

۰

چون کارگرم، همسرم به من بی احترامی می کند

جمعه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۲۵ ق.ظ

 

نتیجه تصویری برای دستان کارگر

مردی هستم ۲۸ ساله. ۵ سال است که ازدواج کرده ام و یک فرزند دارم. میزان تحصیلاتم سیکل است و کارگر مصالح فروشی هستم. همسرم سر هر چیزی به من و خانواده ام بی احترامی می کند. دوست دارم همیشه به خانواده اش احترام بگذارم. لطفا راهنمایی‌ام کنید.

با گذشت چند سال از ازدواج و با داشتن یک فرزند، همچنان شاهد بی احترامی و توهین همسرتان نسبت به خود و خانواده تان هستید و به طور قطع در شرایط ناراحت کننده ای قرار گرفته اید.

 

  • خواسته های زنان از شوهر

ابتدا بهتر است به طور کلی بدانید همسرتان چه انتظاراتی دارد. به طور معمول ۷ خواسته ای که در ادامه ذکر می شود، خواسته های اصلی زن ها می باشد: صداقت، توجه، قدرت، مهربانی، امنیت مالی و جانی و وفاداری بی‌قید و شرط.

  • چرا عصبانیت؟

عصبانیت زمانی شروع می شود که در موقعیتی خاص، احساس ناتوانی می کنیم. در واقع نوعی واکنش نشان دادن با ناامیدی است که در مقابل احساس درماندگی ایجاد می شود. زن ها اگر متوجه شوند که انتظارات و خواسته های آن ها از جانب شوهرشان تامین نمی شود به شدت برافروخته می شوند. متاسفانه برخی افراد در زمان عصبانیت، توهین و بی احترامی می کنند. شاید همسرتان فکر می کند زمانی که شما در کنار خانواده تان هستید در دل شما جایی برای او وجود ندارد و همین او را عصبی می کند و احساس راحتی در کنار خانواده تان ندارد و خشم خود را با بی احترامی نشان می دهد.

  • چه برخوردی مناسب است؟

مشکل جدی پیش روی شما، بی احترامی کردن همسرتان است. برای حل این چالش ابتدا باید مطمئن شوید که مشکل ساز اصلی خودتان نیستید. بعد از اطمینان از خود لازم است با ملایمت برای ایشان توضیح دهید که چقدر ناراحت می شوید وقتی با توهین و بی احترامی با شما و خانواده تان برخورد می کند. به او بگویید تا خواسته هایش را به طور دقیق ندانید، نمی توانید کاری برایش بکنید. با گفت‌و گو سعی کنید دلایل اصلی که همسرتان را عصبانی می کند بشناسید. خوب است در این باره گفت و گو کنید و کار را با مصالحه پیش ببرید. وقتی احساس پرخاشگری دارد باید به خودش زمان بدهد تا بتواند ناراحتی حقیقی و گله هایی را که از شما دارد، بگوید. اجازه بدهید با وجود این که از او حمایت می کنید خودش را از خشم کهنه پاکسازی کند تا آن را به شما منتقل نکند.

  • رابطه همسرتان را با خانواده تان خوب کنید

کارهای دیگری که می توانید انجام دهید این است که وقتی کنار خانواده تان هستید توجه ویژه ای به همسرتان داشته باشید. البته همچنان به خانواده اش احترام بگذارید، تا کم‌کم ذهنش به خانواده تان متمایل شود. بیشتر از چیزی که در توانتان هست انرژی نگذارید. اگر شما با خانواده ایشان واقعا راحت هستید و از روی دوست داشتن این کارها را انجام می دهید که مشکلی نیست وگرنه در حدی که خودتان احساس راحتی می کنید، محبت کنید و احترام بگذارید. تعادل را حفظ کنید. همیشه مشکلات از جایی شروع می شود که این تعادل به هم می خورد. شما بیش از حد احترام می گذارید و در عوض از همسرتان توقع متقابل دارید. به خانواده تان هم بفهمانید که همسرتان خیلی اهل صمیمیت نیست. همین که احترام حفظ شود کافی است. از او توقع بیشتری نداشته باشند اما وظیفه دارند که در امور شخصی وی دخالتی نکنند.

 

منبع

خراسان

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۹